onsdag 20. juni 2012

Total Recall Trailer






REGI: Len Wiseman
MED: Colin Farrell, Kate Beckinsale, Jessica Biel, Bryan Cranston, Bill Nighy, John Cho, Bokeem Woodbine oh Ethan Hawke
GENRE: Sci-fi, action
SPILLETID: 113 minutter




%#@!#*!!! Gå og ta dere en bolle Hollywood! 


Remake av Total Recall, virkelig originalt gutter og jenter! Virkelig originalt. Hvorfor ikke lage en remake av Blade Runner óg, eller hva med en remake av Star Wars nå som vi er i gang? Nei! Vi trenger faktisk nye filmer også, ikke de samme om igjen og om igjen og om igjen og om igjen. De gamle filmene som huskes fra 50-, 60-, 70-, og 80-tallet er blitt klassikere av god grunn. Disse nye filmene vil aldri bli husket på den samme måten når de ikke gjør en dritt annet enn og oppdatere til blu-ray og HD for kidsa, for så å legge all form for kunst på hylla uten engang å prøve! Jeg skal ikke engang skryte på meg at jeg har noe personlig forhold til Total Recall, i alle fall ikke i samme grad som mange andre, men ser du den nye traileren og har sett filmen fra 1990 er det jo åpenbart at denne filmen blir helt lik, bare med en mer moderne feel - fordi 80-tallet er så utdatert at vi ikke kan nyte det lenger, selvfølgelig! 






Men effektene er fantastiske i Total Recall, ikke falske og tegnefilm-aktige slik de kommer til å bli i den nye. De kommer til å ødelegge den, og samtidig svekke ryktet til en film som strengt tatt ikke trenger noen oppdatering! Den finner sted på mars i fremtiden for svarte! Dessuten, filmen fra 1990 er ikke engang basert spesielt grundig på boka. Kan ikke boka i så fall adopteres annerledes denne gangen i stedet for å lage den samme filmen på nytt? Nei, for all del.


Colin Farrell er en kul fyr, men han kan ikke erstatte Arnold Schwarzenegger, og hvordan kan noen noensinne? Spar dere for bryet med å se remaken av Total Recall. Se den gamle i stedet, det er den samme filmen, men med mer sjarm. Forresten, dette blir litt av en sommer. Remakes av Total Recall, Judge Dredd og RoboCop.




%#@!#*!!!





Her kjenner jeg meg igjen, for jeg har også vansker med å vite hva som er sant eller ikke!

2 kommentarer:

  1. Photoshop'en på nederste bildet gjør meg sint!
    Det skulle da være måte på å få oss til å se en film fra 80 tallet! Ah, Hollywood, hvordan kan dere en gang vurdere det, nei bare lag remake av ALT som er før år 2000! Jeg vil se NY grown-up versjon av Den lille havfruen med masse blod, gørr og pupper i samme slengen! Det er nesten på tide nå!

    SvarSlett
  2. Ja, ser ut som Source Code. Haha! Det kunne blitt artig! ;-)

    SvarSlett