tirsdag 4. juni 2013

ALMOST HUMAN - med Karl Urban






AV: J. H. Wyman
MED: Karl Urban, Lili Taylor, Mackenzie Crook, 
Michael Ealy, Michael Irby og Minka Kelly




Denne gangen promoterer jeg ikke en filmtrailer, men snarere traileren til en tv-serie! Og hva annet kan jeg si enn - endelig! En tv-serie med Karl Fuckings Urban! Og ikke bare er Almost Human en tv-serie med Karl Urban i rollen som John Kennex, den ser ganske kul ut ellers også! Jeg har ikke vært så gira som jeg er akkurat nå på lenge!


Karl Urban er fantastisk og det er nettopp derfor han trenger en egen tv-serie! Spesielt en som setter ham i en hardbarka hovedrolle i et heavy futuristisk politi-univers. Hvorfor er ikke dette RoboCop-remaken? Nei, seriøst! Hvorfor er ikke Karl Urban RoboCop i den nye RoboCop-remaken? Jeg vet han var Dredd, men han kan være RoboCop også! Uansett, denne serien ser interessant ut bare i seg selv. Produsert av selveste J.J. Abrams og uttenkt av Fringe-skribent J. H. Wyman ser Almost Human ut til å være en actionfylt og politisk fremtidsvisjon full av gatevold, skuddveksling, romskip og praktiske roboter. I denne fremtiden, 35 år fra 2013, er alle politimenn utdelt med androider som partnere. Dette faktumet ser ut til å by på corny, men velplassert humor i tillegg til spenning og action! 








Nå, jeg har ikke sett nok på moderne tv til å vite om noe lignende noensinne er blitt gjort, men om ikke, er dette den kuleste ideen til en tv-serie siden RoboCop hadde tv-serie-etterfølgere. Tv-serien til RoboCop var dessverre ikke så bra, men det er det alltid et håp for at denne kan bli. Med Karl Urban bak rattet har jeg høye forventninger!


Almost Human har ennå ikke fått noen spesifikk premieredato så vidt jeg vet, annet enn at det blir i år og sannsynligvis sent på høsten, så nå er det bare å vente i spenning. Mens jeg venter må jeg sette meg godt til rette og endelig få sjekket ut Terminator: The Sarah Conner Chronicles, som jeg har hørt er ganske ålreit!  Jeg legger ved et bak-om-film-klipp fra Almost Human under her. Verdt å se på!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar