søndag 30. juni 2013

THE LEGO MOVIE: Ser klossete ut!






REGI: Phil Lord, Christopher Miller og Chris McKay
MED: Chris Pratt, Will Ferrell, Elizabeth Banks, Will Arnett, 
Alison Brie, Liam Neeson og Morgan Freeman
PREMIERE: 7. februar 2014




En film basert rundt Lego? Dette kan bare bety en ting. Noen kommer til å tjene en stor sum penger! De kommer rettere sagt til å svømme i penger! Ikke bare kommer filmen til å bringe inn et stort ungt publikum samt deres nostalgiske foreldre, men Lego-figurer fra filmen kommer til å selge i bøtter og spann i dyre dommer. De kommer til å kalle det Lego-Lego. Hah! Men seriøst, hvem elsker ikke Lego?



Filmen ser ut som en pengemaskin som bare venter på å bli skrudd på. Når det er sagt - selvfølgelig kan det bli morsomt! Jeg er ikke typen som vanligvis ser animasjonsfilmer, men denne fikk ut en litt barnslig side av meg som jeg rent hadde glemt. Det er noe med hvordan figurene beveger seg som tar meg tilbake til 90-tallet. Det å leke med Lego var noe av det gjeveste og mest oppfinnsomme et barn kunne gjøre før i tiden. Nå spiller de fleste The Sims i stedet (som jeg også faktisk gjør akkurat nå), men det er fortsatt et stort marked der ute!


 


Lego-filmen ser litt dum ut, men hva vet nå jeg? Jeg har ikke sett den. Det jeg vet er at den er fylt opp med mange gode stemme-skuespillere, samt en fyr i hovedrollen jeg aldri har hørt om. Kort og godt. Jeg kaller det kvelden allerede. God natt!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar